ZWROTY:Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:* zwracane towary są kompletne w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu;* towary są zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu.W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać na adres:
Camino Sp. z o.o.ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40,67-100 Nowa Sól,Z dopiskiem: "Zwrot"Towar prosimy odsyłać wraz z dowodem zakupu (paragon) oraz wypełnionym formularzem zwrotu(do pobrania tutaj).WAŻNE:* Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.* Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.* Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.Reklamacje:Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu.W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na adres:Camino Sp. z o.o.ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40,67-100 Nowa Sól,Z dopiskiem: "Reklamacja"Do paczki należy dołączyć dowód zakupu, kartę gwarancyjną oraz formularz reklamacji (do pobrania tutaj).Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.WAŻNE:* Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.* W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody.W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, możesz w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją jest niezbędny do jej rozpatrzenia.